" دلخوشی ها کم نیست ، دیده ها نابیناست..."


دلم از نام خزان می‌لرزد

زانکه من زاده‌ی تابستانم!

شعر من آتشِ پنهانِ من است

روز و شب شعله کشد در جانم


" فریدون_مشیری "



روزگارم این است:


 دلخوشم با غزلی، تکه نانی، آبی...

    جمله کوتاهی ،یا به شعر نابی...    


واگر باز بپرسی گویم:


   دلخوشم با نفسی، حبه قندی، چایی...

  صحبت" اهل دلی"، فارغ از همهمه دنیایی...


دلخوشی ها کم نیست، دیده‌ها نابیناست…


                                                                                                  "سهراب سپهری"




۶ موافق ۰ مخالف
حسِ خوب و مثبت :)

تصویر هم خیلی آرامش داره ^_^
مات اون بخش دوم شدم
احسنت واقعا
عکستون باعث شد واسه زمستون و سرما و برف دلم تنگ بشه :))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*********************

هزار جهد بکردم که سر عشق بپوشم
نبود بر سر آتش میسرم که نجوشم

" سعدی "

*********************

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان